17 June 2011

Salam Perkenalan

Aku tengok orang berblog aku pun teringin. Tapi tak tau apa nak tulis. Adus susah jugak nak cari idea ni yea. Blog aku ni sebenarnya dah lama. Asalnya hanya untuk berniaga. Nak jual cloth diapers ngan barang2 sampingan lain. Sebab tu namanya BABY SIHAT (tp nk bg bunyi komersil sikit aku letakkan namanya bbchearts). Pastu senyap jer. Azam tak kuat sungguh aku ni. Tapi rasanya macam nak tukar angin sikit. Nak merapu disamping  berkongsi apa-apa yang patut ngan sesiapa yang sudi membaca dan mengomen atau bagi idea. Dalam masa yang sama aku masih ingin meneruskan cita2 aku nk jd usahawan berjaya. So klau rasa2 nak order barang kat blog ni silalah yea. Tak pun bleh tgk blog aku yg ni KLIK SINI atau KLIK SINI PLAK . Aku jugak nak kenalkan blog adik aku yg dok jauh nun di Jepun. Jual gajet2 dari negara matahari terbit terutamanya barangan kamera yang 2nd. Klau rasa cam nak makan angin kat blog tu MASUK SINI yea. Selamat menjamu mata k. Klau bleh belila skali apa2 yang patut ;p

Aku dan suami. Konon nak nampak klasik buat tema hitam putih ni.

No comments: