27 June 2011

Kuubat Kehilangan II

Kalau dulu dalam Entri IX aku ceritakan bagaimana aku menarima takdir ini dan mengubati kehilangan. Entri ini pula caranya bagaimana aku mengubat kehilangan itu dengan cara lain. Secara tidak sengaja aku diperkenalkan oleh kawan ofisku dengan kain felt. Dari situ aku dah jatuh hati dengan hasil2 kreativiti yang boleh dihasilkan dari kain tersebut. Jadi perkara pertama yang aku buat ialah menempah kain tersebut dari Jepun yang dikatakan pengeluar asalnya. Jauh tu. Bukanla bemaksud dekat Malaysia tak jual benda ini. Tapi kebetulannya adikku belajar kat sana. Itu yang ambil kesempatan suruh dia beli sebab dia nak balik Malaysia bercuti. Terima kasih Amin kerana memberi kain2 sebagai hadiah.

Ha! Inilah hasil kerja aku yang pertama. Sarung BB aku. Ok la

Tapi aku kurang puas hati sikit kalau guna felt ni kerana sifatnya yang mudah berbulu. Jadi aku beralih ke PVC pula. Tara

Inilah pengganti sarung BB aku yang baru. Diperbuat dari fabrik PVC. Lapik dalam still dar felt. Cantikkan? ;p

Kalau nak tengok banyak lagi hasil2 syok sendiri aku KLIK SINI k.

No comments: