30 November 2011

Kisah Bersunat Amer

Sedar tak sedar dah besar rupanya anak sulungku. Tanpa perancangan awal, suamiku memustuskan untuk menyunatkan hero kami bersama2 sepupunya secara laser. Aku ok je. Heroku pun macam tak kisah janji katanya tak kena jahit. So pada 27 November 2011 selamatlah anak disunatkan di Klinik An-Nur Bangi. Relaks je abang Amer ni... Cayalah! 
Tengah tunggu giliran disunatkan.. sebelahnya tu sepupunya Rizhan

Baca bukula konon.. Sampai sekaran rasanya tak habis baca lagi buku cerita tu

Tengokla posisi tak macam orang baru lepas sunat.. Malamnya lagi hebat.. Boleh tidur menerap lagi

Layan PS2 ngan Yaya plak.. Kesimpulannya laser memang tak menyakitkan.. He3

1 comment:

Ummi Jual Vitamin said...

Wah.. Perkongsian yang sangat menarik. Tq admin.. Tanda Bahaya Kehamilan. Pengetahuan yang sangat penting untuk ibu yang sedang hamil.